Nasza kultura

„Tworzenie przyszłości wartej życia. Dla pacjentów. Na całym świecie. Każdego dnia”

Nasz cel łączy wszystkich pracowników Fresenius Medical Care. 

Fresenius Medical Care świadczy usługi pod marką NephroCare. Prowadzimy stacje dializ w ponad 35 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i w Ameryce Łacińskiej. Obecnie ponad 29 000 pracowników zatrudnionych w 980 ośrodkach NephroCare leczy ponad 100 000 pacjentów i realizuje około 13 mln zabiegów rocznie. 

Pragniemy

zapewniać jak najwyższą jakość opieki, aby codziennie poprawiać samopoczucie wszystkich pacjentów i wyznaczać standardy opieki nefrologicznej. 

Nadszedł czas, aby skupić się na profilaktyce. 

Jesteśmy

wiodącą firmą prowadzącą dializoterapię w naszym regionie. Oferujemy opiekę opartą na wartości, ponieważ chcemy stale tworzyć wartość dla naszych pacjentów, pracowników i partnerów w ramach systemów opieki zdrowotnej. Dowiedz się więcej na temat naszej działalności oraz systemu wartości NephroCare.

Słuchamy

W środowisku klinicznym liczą się nie tylko technologia i wiedza medyczna. Nasi specjaliści nawiązują więzi ludzkie i emocjonalne z pacjentami. Ma to bardzo duży wpływ na stan zdrowia pacjentów i przestrzeganie przez nich zaleceń. Nasi pracownicy to nasz najcenniejszy zasób. Nauczyliśmy się tworzyć dla nich coraz lepsze i coraz bezpieczniejsze środowisko zatrudnienia. Dzięki programowi ankiet pracowniczych stale oceniamy atmosferę i nastroje panujące w miejscu pracy, a w razie potrzeby podejmujemy działania.

NephroCare stwarza międzynarodowe możliwości 

Tworzymy międzynarodową sieć, w ramach której dzielimy się wiedzą, doświadczeniem i najlepszymi praktykami. Nasi współpracownicy ze stacji dializ NephroCare szkolą się i pracują zgodnie ze standardami i procedurami stworzonymi dla wszystkich placówek. W niektórych krajach występuje niedobór specjalistów klinicznych. Nasi współpracownicy mają możliwość znalezienia zatrudnienia i rozpoczęcia kariery w różnych państwach. Nie muszą przy tym rezygnować z dobrze znanych praktyk stojących za wysokiej jakości opieką nefrologiczną. 

Nasze wartości wyznaczają kierunek codziennej pracy nad wspólną realizacją obranego celu.

Współpracujący

Współpracujemy ze sobą. Łączymy siły, aby osiągać cele niemożliwe do zrealizowania w pojedynkę. Wiemy, jak współpracować we wspólnej sprawie jako jedna firma. Komunikujemy się ze sobą w sposób otwarty. 

Slavojka Devic, Bośnia i Hercegowina: 

Po 30 latach zajmowania się dializami Slavojka Devic w dalszym ciągu odczuwa takie samo zamiłowanie, zaangażowanie oraz chęć niesienia pomocy i dzielenia się wiedzą ze współpracownikami. Slavojka potrafi uważnie słuchać innych. Przede wszystkim jednak stara się ich zrozumieć. Jest opanowana i ma ogromną wiedzę. Zawsze znajduje czas, aby nieść pomoc, a z jej porad chętnie korzystają wszyscy nowi pracownicy, jak i pacjenci. Nieustannie daje z siebie wszystko. 

Željka Fučkar, Chorwacja: 

Željka Fučkar została nominowana przez współpracowniczkę, którą poznała pierwszego dnia pracy. Oto, jakimi ciepłymi słowami opisuje ją po czternastu latach: Željka wnosi do zespołu pogodę ducha. Uwielbia żartować i jest źródłem motywacji. Jednocześnie zawsze zachowuje profesjonalizm i poświęca się pracy. Przejmuje inicjatywę, gdy jest to potrzebne. Nigdy nie zostawia niedokończonych spraw. 

Rami Fuerverker, Izrael: 

Współpracownicy Ramiego cenią go za gotowość do niesienia pomocy i wspierania innych. Zależy mu na sukcesie zespołu, dba o wysoką jakość opieki i koordynuje współpracę z pacjentami i zespołami złożonymi z przedstawicieli różnych działów. Przywiązuje ogromną wagę do jakości i bezpieczeństwa oraz służy nieocenionym wsparciem od wielu lat. Zawsze wita pacjentów uśmiechem, jest troskliwy i pomocny. 

Proaktywni

Skutecznie realizujemy cele. Dostrzegamy możliwości tam, gdzie nie patrzą inni. Kwestionujemy istniejący porządek i wierzymy, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wykazujemy inicjatywę, gdyż chcemy wywierać realny wpływ poprzez naszą pracę. Zadajemy pytania, aby dokładnie zrozumieć potrzeby i przyjmujemy odpowiedzialność za efekty. 

Lúcia Pedro, Portugalia:  

Lúcia Pedro nie boi się proponować usprawnień w swojej stacji. Dotyczy to np. rozmieszczenia pacjentów wewnątrz sali dializacyjnej w taki sposób, aby wszyscy byli zadowoleni z czasu podłączenia i odłączenia. Od uruchomienia aplikacji myCompanion w Portugalii stale zachęca pacjentów do instalowania i korzystania ze wszystkich jej funkcji. Poświęca czas każdemu pacjentowi z osobna, ucząc obsługi aplikacji. 

Carlo Elemento, Włochy:  

Carlo Elemento pracuje jako pielęgniarz dializacyjny od 24 lat. Od zawsze traktuje opiekę proaktywnie i z entuzjazmem. W pierwszych dniach pandemii COVID-19, gdy wiele osób traciło zimną krew w obliczu rosnącej liczby zakażeń, Carlo jako jedna z pierwszych osób zgłosił się do specjalnego zespołu NephroCare walczącego z chorobą we Włoszech. 

Weronika Tomków, Polska: 

Weronika poświęca wiele uwagi zachęcaniu pacjentów do korzystania z aplikacji myCompanion jako nowatorskiego narzędzia wspomagającego proces leczenia. Spotyka się z każdym podopiecznym, aby przedstawić aplikację, wyjaśnić jej obsługę i zalety. Zainteresowanie tym narzędziem okazało się bardzo duże, a liczba zarejestrowanych użytkowników zauważalnie wzrosła. 

Wiarygodni

Dotrzymujemy słowa. Stawiamy naszych pacjentów i partnerów na pierwszym miejscu oraz nieustannie świadczymy wyjątkowej jakości usługi. Postępujemy uczciwie i etycznie. Nie uznajemy kompromisów pod względem bezpieczeństwa, jakości ani zdrowia pacjentów. Okazujemy szacunek i dajemy dobry przykład. Jesteśmy zaufanym towarzyszem naszych pacjentów, partnerów i współpracowników. 

Duscia Sladoje, Bośnia i Hercegowina:  

Duscia Sladoje jest osobą godną zaufania. Zawsze pieczołowicie i terminowo wykonuje wszystkie zadania. Choć jest samotną matką, zawsze przybywa do pracy jako pierwsza. Podczas poważnej powodzi w 2014 roku Dusica przechodziła obok naszej stacji dializ i dostrzegła pracowników starających się uratować aparaty i inne urządzenia. Postanowiła udzielić pomocy i towarzyszyła im do późnych godzin nocnych. Następnego dnia zalane zostało całe miasto, a ją samą ewakuowano łodzią. Wszyscy wiedzą, że można na nią liczyć. 

Igisinova Gulnara Balgabekovna, Kazachstan:  

Igisinova jest znana z rzetelności, odpowiedzialności i dokładności. Szybko się uczy i opanowuje nowe standardy. Pomaga w szkoleniu świeżo upieczonych pracowników. Igisinova słynie jednak przede wszystkim z punktualności i doskonałego zorganizowania. Każdą osobę traktuje z czułością i zawsze wspiera pacjentów dobrym słowem i uczynkiem. 

Elizabeth Revach, Izrael:  

Elizabeth odgrywa rolę liderki w swojej placówce. Oprócz tego jest instruktorką i przeszkoliła w zakresie jakości opieki mnóstwo pielęgniarek w Izraelu. Pracownicy darzą ją pełnym zaufaniem i mogą zawsze na nią liczyć. Wyznacza wysokie standardy jakości (wartości kT/V) w stacji dializ. Dbanie o dobre wyniki jest dla niej niezwykle ważne. Poświęca mnóstwo uwagi kluczowym wskaźnikom efektywności (KPI) i przestrzeganiu zaleceń przez pacjentów. Współpracownicy opisują ją jako godną zaufania osobę o wspaniałej osobowości. 

Perfekcyjni

Wychodzimy poza oczekiwania. Skupiamy się na wynikach i wykorzystujemy najlepsze praktyki. Stale poprawiamy jakość i dążymy do zapewnienia firmie świetlanej przyszłości. Przedstawiamy pomysły na usprawnienia i innowacyjne rozwiązania. 

Maha Khaled, Izrael:  

Maha Khaled jest młodą pielęgniarką i przykładem dla współpracowników. Często zwracają się do niej o radę i doceniają jej cierpliwość i wsparcie. Maha nieustannie się rozwija. Zależy jej na nauce i podnoszeniu kwalifikacji zawodowych. Aktywnie uczestniczy we wdrażaniu wytycznych NephroCare i podnosi poprzeczkę dla reszty zespołu. Maha z zamiłowaniem opiekuje się osobami oczekującymi na przeszczep. Dokłada wszelkich starań, aby utrzymać pacjentów na liście osób oczekujących. 

Yeliz Aydin, Turcja: 

24 stycznia 2020 roku Yeliz właśnie kończyła swoją zmianę w stacji, gdy nagle doszło do trzęsienia ziemi. W tym czasie jeden z pacjentów nadal odbywał dializę. Przez cały czas towarzyszyła mu w pokoju zabiegowym, służąc wsparciem. Niezwłocznie przystąpiła do ukończenia zabiegu i opuściła placówkę razem z pacjentem, gdy sytuacja się ustabilizowała.  

Simona Dascula, Rumunia: 

Dzięki profesjonalnej postawie i wyrozumiałości wobec pacjentów Simona jest przykładem dla współpracowników. Dokładnie opanowuje wszystkie metody pracy i opiekuje się pacjentami, okazując ogromną empatię i szacunek. Stałe rozwijanie umiejętności i świadczenie ponadprzeciętnej opieki przychodzi jej naturalnie, ponieważ ponad wszystko ceni sobie życie ludzkie.