Aplikacja myCompanion

Aplikacja myCompanion – błyskawiczny dostęp do wszystkich informacji na temat leczenia

Aplikacja myCompanion pozwala w dowolnej chwili uzyskać dostęp do informacji na temat leczenia

Aplikacja myCompanion to nowa usługa stworzona dla Ciebie jako pacjenta NephroCare. Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne, dobrowolne i spersonalizowane. 

Po raz pierwszy zyskujesz wgląd w indywidualne dane leczenia pochodzące bezpośrednio z rzetelnej, firmowej bazy danych EuCliD. Aplikacja pokazuje dane zabiegów, przepisywane leki i wyniki comiesięcznych badań laboratoryjnych. Dzięki temu możesz monitorować leczenie i odgrywać w nim aktywniejszą rolę. Wszystko to jest w Twoim telefonie, więc umożliwia łatwe dzielenie się informacjami ze rodziną i bliskimi.

Aplikację myCompanion można pobrać nieodpłatnie z serwisów Google Play i Apple App Store.

Do jakich informacji można uzyskać dostęp w aplikacji myCompanion?

Leki
Zobacz szczegółową listę leków aktualnie przyjmowanych przez Ciebie w domu. Przeglądaj szczegóły zaleceń i uwagi od lekarza.

Wyniki badań laboratoryjnych
Uzyskaj dostęp do najnowszych badań krwi niezwłocznie po ich udostępnieniu. Dowiedz się, co oznaczają poszczególne wartości, jak zmieniały się na przestrzeni czasu i co z nimi robić.

Zabiegi
Zyskaj wgląd w swoje zabiegi dializ, z uwzględnieniem długości sesji oraz zmian masy ciała i ciśnienia krwi przed zabiegiem i po zabiegu.

1. Potrzebny będzie smartfon z systemem operacyjnym Android lub iOS. Ponadto wymagane będzie połączenie z Internetem lub siecią Wi-Fi w celu pobrania danych.

2. Odwiedź serwis iTunes App Store (iOS) lub Google Play (Android) i wprowadź frazę „myCompanion” w pasku wyszukiwania.
 

3. Znajdź ikonę i nazwę myCompanion. Wykonaj dalsze instrukcje i opuść serwis z aplikacjami. Pobieranie powinno być widoczne na ekranie głównym.

 

4. Do utworzenia konta potrzebny będzie token dostępu generowany przez system EuCliD. Podczas kolejnej wizyty w stacji dializ poproś pielęgniarkę o token do aplikacji myCompanion. Bez niego zalogowanie się w aplikacji nie będzie możliwe.

5. Po otrzymaniu tokena otwórz aplikację. Wykonaj proces rejestracji, wprowadzając token z systemu EuCliD i swoją datę urodzenia. Umożliwi to pobranie danych Twojego konta z bazy danych NephroCare. Wyświetli się również prośba o utworzenie kodu dostępu.

 

6. Możesz teraz rozpocząć przeglądanie aplikacji myCompanion! Upewnij się, że nawiązano połączenie z Internetem. Pozwoli to pobrać najnowsze informacje na temat leczenia. W razie pytań dotyczących obsługi aplikacji zapoznaj się z poniższymi często zadawanymi pytaniami lub zwróć się do pielęgniarki w swojej stacji dializ NephroCare.

Często zadawane pytania

Nie wiem, jak zainstalować aplikację. Kto może mi w tym pomóc?

Wykonaj powyższe kroki lub poproś o pomoc znajomego lub członka rodziny. Możesz również zwrócić się o pomoc do pielęgniarki w stacji dializ.

Nie widzę żadnych szczegółowych informacji w aplikacji. Nie udaje mi się przejść poza ekran rejestracji. Co zrobić?

Być może nie masz jeszcze tokena otrzymywanego w stacji. Podczas następnej wizyty zwróć się o pomoc do pielęgniarki.

Mój token nie działa i wyświetla się komunikat o błędzie. Co mogę zrobić?

Tokeny są ważne tylko przez 24 godziny. Po upływie tego czasu podczas wizyty w stacji dializ należy poprosić o nowy token. Ponadto można go użyć wyłącznie na jednym urządzeniu. Jeżeli chcesz korzystać z aplikacji na kilku urządzeniach, musisz poprosić o więcej tokenów.

Muszę zmienić telefon. Czy utracę swoje dane?

Dane wyświetlane w aplikacji pochodzą z bazy danych EuCliD, która jest wykorzystywana w stacjach dializ. W razie zmiany telefonu musisz jedynie uzyskać nowy token. Wszystkie informacje będą dostępne jak dotychczas.

Nie mam już dostępu do aplikacji. Co należy zrobić?

Osoby uczestniczące w fazie pilotażowej muszą zaktualizować aplikację. Do pobrania ostatniej wersji potrzebny jest nowy token.

Czy mogę poprosić znajomego lub członka rodziny o zainstalowanie aplikacji, aby uzyskać dostęp do moich danych?

Tak, osoby te mogą zainstalować aplikację. Konieczne będzie jednak zwrócenie się do stacji dializ o osobny token dla każdego nowego urządzenia. Ponadto w czasie instalacji niezbędne będzie podpisanie formularza zgody.

Nie chcę dłużej korzystać z aplikacji. Jak ją odinstalować?

Aplikację myCompanion można odinstalować w taki sam sposób jak każdą inną aplikację na urządzeniu. Jeżeli korzystasz z systemu operacyjnego Android, musisz z poziomu menu wybrać zarządzanie aplikacjami, a następnie opcję usuwania. Jeżeli korzystasz z systemu operacyjnego iOS, naciśnij i przytrzymaj ikonę, aż zacznie się poruszać, a następnie naciśnij krzyżyk przy ikonie.

Nie chcę dłużej korzystać z aplikacji. Czy moje dane zostaną zachowane?

Widzisz takie same dane jak personel stacji dysponujący dostępem do bazy danych EuCliD. Informacje te nie zostaną usunięte, ponieważ są potrzebne do podejmowania decyzji w sprawie zabiegów.

W razie pytań możesz skontaktować się z pielęgniarką w stacji NephroCare lub wysłać wiadomość e-mail na adres mycompanion(at)fmc-ag.com (czas oczekiwania na odpowiedź wynosi do 48 godzin).